NYX Tame & Frame Tinted Brow Pomade

Ekim 04, 2016

Günaydın ! Bugün sizlere eylül ayından beri severek kullandığım Snapchat ve Instagram hesabımda Anastasia Beverly Hills markasının Kaş pomadlarına çok benzettiğim Nyx'in kaş pomadından bahsedeceğim. 


Bu ürünü 'Nyx Kozmetikten Alınması Gerekenler' isimli yazımda çok kısa bahsetmiştim. Dilerseniz o yazımı da buradan okuyabilirsiniz.

Öncelikle ürün 5 gramlık plastik bir kavanozun içerisinde geliyor. Ben bu tarz krem ürünleri ters bir şekilde çekmeceme yerleştirmekten yanayım. Böylelikle ürünün kuruma olasılığı en aza iniyor. Ki ürünün açıklamasında da bu şekilde yapmamız gerektiği yazıyor. 


Yapısı yumuşacık ve köpüksü.Ben kaşlarım da boşluk bırakmıyorum kısacası "dövme" kaş sevenlerdenim buna rağmen kesinlikle "yapay,doldurulmuş" durmuyor,aksine daha biçimli duruyor.
Ürünün açıklamasın da "Waterproof" yani suya dayanıklı olduğu yazıyor. Gün boyu kalıcı,kıpırdama suda akma,dökülme yapmıyor.Fakat suda rengi bir tık açılıyor.

Anastasia hem ülkemizde bulunmadığı hemde fiyat olarak epey bir fark olduğu için Nyx alternatif olarak deneyebileceğiniz bir ürün bence. Ben yapı olarak değil de daha çok duruş olarak birbirine yakın buldum. Bu ürünü kaş pomadı olarak değil eyeliner ve krem far olarakta kullanabilirsiniz. 

İşte böyle,umarım sizin yararlı bir paylaşım olmuştur! 
Sevgiler. <3

*Ürünü Nyx Mağazasından,Boyner mağazalarından ve buradan ulaşabilirsiniz.

Instagram : @makeupbyeg1
E-mail : makeupeg1@gmail.com 

You Might Also Like

2 yorum

  1. renk harika benim de aklıma hemen far olarak kullanmak geldi :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kapaklarında harika baz olur kesinlikle :)

      Sil

Youtube

INSTAGRAM