Maybelline Fit Me Matte Poreless Foundation

Ekim 03, 2016

Merhaba ! Yakın zamanda ülkemize gelecek olan Maybelline markasının Fit Me Matte Poreless Fondoteni ile karşınızdayım.


Uzun zamandır denemek istediğim bir üründü,hayalimde ürünün cam şişe ile gelmesi vardı,sanırım bu farklı bir versiyonu veya ambalajlar değişti.Bu konuda pek bir fikrim yok. 
30 ml'lik bir tüpün içerisinde geliyor ürün.Bende ki 115 Ivory rengi. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var.
Ürünün vaadleri şu şekilde : 

*Ciltteki gözeneklerin küçüldüğünü 
*Cilt tonu ve dokusunu eşitlediğini
*Doğal bitişli 
olduğunu vaadediyor.


Ürün elime geçtiğinden beri kullanıyorum,gözenek küçültücü baz kullanmadan denediğim de gözenekleri küçülttüğünü görmedim. Yalnız fırçayı dairesel hareketler ile ürünü çok iyi yedirirseniz  gözenekleri küçültüyor,bu üründen kaynaklı değil tamamen teknikten dolayı bence. Normal ve yağlı ciltler için uygun olan bu fondoten kuru ciltler için çok uygun değil. Ancak altına bir nemlenlendirici veya ışıltılı bir baz ile bunu dengeleyebilirsiniz.

Mat bir yapıda olmasına rağmen doğal bitiş sağlıyor. Cildinizde donuk durmuyor kesinlikle. 
Ürün ne çok akışkan nede çok katı bir kıvamda.


Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. Ürün "maske,maske" durmadığı için siz ne kadar kapatıcılık istiyorsanız o kadar kat çıkabilirsiniz.
Uygulanmış hali bu şekilde. Bence örtücülüğü ve duruşu yeterli.


Benim çok severek kullandığım ,elimin sürekli gittiği bir fondoten son zamanlarda. Cildimde hassasiyet,ağırlık,kaşınma yapmadı. 


Siz silene kadar ürün cildinizde kalıyor,hiç bir şekilde akma yapmıyor. Fakat! ne kadar pudralarsanız pudralayın cildinizi,telefona bulaşma yapabiliyor. Bu konudan muzdaripseniz aklınızda bulunsun derim. 

İşte böyle,umarım sizler için yararlı bir paylaşım olmuştur!
Sevgiler! <3

Instagram : @makeupbyeg1
E-mail : makeupeg1@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. yılbaşına kadar bir fondöten bitirirsem bunu alıp denemeyi düşünüyorum ...

    YanıtlaSil
  2. Bu aldığınız fondöten pembe alt tonlu mu emin olamadım ben 120 numaralısını kullanıyorum o yüzden sordum..

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM