NYX Ürünleri | Alınması Gerekenler

Eylül 30, 2016

Herkese Merhaba, biliyorsunuz ki Nyx markası Boynerler de satılıyordu fakat geçtiğimiz Haziran ayı İstanbul Bağdat caddesinde ilk mağazası açıldı. Şimdi ise Online satışı başladı. Bende sizlere bana göre alınması gereken,benim de severek kullandığım Nyx ürünlerinden bahsedeceğim.

Öncelikle mağaza açılışından önce hiç Nyx ürünlerini deneyememiştim,fakat ilk 300 kişi arasında olduğum için küçük bir paket aldım. Bu sayede bir kaç ürünü tanıma şansım oldu.




Deneyimleme fırsatı yakaladığım ürünler Tinted Brow Maskara , Soft Matte Lip Cream.Butter Gloss.

Soft Matte Lip Cream : Nyx'in en popüler ürünleri sanırım Likit mat rujları bende iki rengi bulunmakta biri İstanbul diğeri ise Transylvania. Yapıları oldukça yumuşak,sürümü kolay. Ve ambalajda ki  renkleri ile birebir aynılar,bazı ürünlerde ambalajdaki ile içerisinde ki renk farklı olabiliyor.Bu açıdan oldukça iyi. Evet likit mat ruj olmalarına rağmen dudakta hemen kurumuyor bu yüzden "Nasıl mat ruj?" diyebilirsiniz. Kuruması 10 ila 15 dakika alıyor. Fiyatı : 22.95





Tinted Brow Maskara:  Kaş konusunda oldukça takıntılı birisiyim. Gün boyu kalıcı ve kaşlarımı dağıtmaması benim beklentilerim arasında. Daha önce Rimmel London Brown This Way kullanmış biri olarak bence bir tık daha başarılı buldum bu ürünü,sebebi ise fırçasının küçük ve gün boyu bozulma,akma yapmıyor olması. Brown This Way her ne kadar doldurma ve sabitleme işlemi görüyor da olsa gün içerisinde az da olsa dağılma yapabiliyor. Fakat bu üründe bu tip bir sorun ile karşılaşmadım. Kaşları sertleştirmeden çok doğal bir görünüm sağlıyor. Bende ki rengi Brunette. Fiyatı : 20,95 






Kontur ve Aydınlatıcı Paleti : Sanırım beni en heyecanlandıran ürünlerden bir tanesi de bu. Kontur ve aydınlatma işlemini çok seviyorum, açıkcası böyle bir zaafım var. Toplamda 8 adet renk bulunuyor. Üst sıradakiler aydınlatmak için alt sıradakiler ise kontur yapmak için. Bu palette en dikkatimi çeken özellik ise ürünleri yerlerinden çıkartabiliyor olmanız.Bunun dışında herhangi bir rengi bitirdiğiniz de tekli olarak alabiliyor olmanız. Bu detayı düşünmeleri de oldukça güzel. Toz yapıya sahipler,çok pigmentli ve orta düzeyde tozutma yapabiliyorlar. Fırçanıza çok az miktar almanız yeterli oluyor. Ben Krem ürünler üzerine toz ürünler ile sabitlemeyi tercih ediyorum,fakat bu palet için özellikle şunu söyleyebilirim ki Krem ürün ile sabitlemeden tek başına kullandığım da bile gün boyu kalıcılık sağlıyorlar.


Sol üst sıradan renklere bakacak olursak ;

Ice Queen: Beyaz,içerisinde sedefli ışıltılar bulunan bir aydınlatıcı. Yüzünüz de ön plana çıkartmak istediğiniz bölgelere uygulayabilirsiniz.

Soft Light : Mat aydınlatıcı,yine yüzünüzde ön plana çıkartmak istediğiniz bölgeler için kullanabilir , makyajınızı sabitlemek için de kullanabilirsiniz.

Cream : Daha çok buğday ve esmer tenliler için uygun olduğunu düşünüyorum. Beyaz tenlilerde çok sarı durabilir.Bunun için Soft Light ile karıştırarakta kullanabilirsiniz.

Nectar : Altın tonlarında içerisinde ışıltı bulunan bir aydınlatıcı. Buğday,esmer tenliler için uygun olabileceğini düşünüyorum.


Alt sıradaki renkler ise ;

Tan - Toffee :  Ten renginize göre hem bronzer hemde kontur için kullanabilirsiniz.

Sculpt : Beyaz tenliler için ideal bir renk olduğunu düşünüyorum.

Hollow : Paletteki en koyu kontur rengi diyebiliriz. Fakat fırçanıza çok hafif aldığınız da dengeyi yakalayabiliyorsunuz.

Fiyat/performans olarak çok başarılı bir palet. Eğer kontur paleti arayışındaysanız hiç düşünmeden bu palete bakabilirsiniz. Çok yoğun ve pigmentli olduğu için ürünleri fırçanıza dikkatli bir şekilde almanızı tavsiye ederim. Fiyat : 58,95.



Tricks of the Trade Travel Kit : Eğer ilk defa Nyx mağazasından alışveriş yapıyorsanız, veya seyahat boy ürünleri tercih ediyorsanız bu sete bakabilirsiniz. İçerisin de ; Pore Filler Gözenek Küçültücü Baz, Likit Aydınlatıcı , Mat Bitişli Makyaj Sabitleme Spreyi , Butter Gloss , HD Pudra , Allık ve Bronzer Paleti , All Over Balm bulunuyor.

Pore Filler : Bu set içerisinde en dikkatimi çeken ürün sanırım bu. Gözenekleri gözle görülür bir şekilde azaltıyor,ciltte çok güzel bir zemin sağlıyor ve makyajı olduğu gibi kalıcılaştırıyor.

Likit Aydınlatıcı : İçerisinde pembe ışıltılar ve simler bulunduruyor. Gün ışığında özellikle sim sim duruyor ve ben bu görünümden hoşlanmıyorum açıkcası. 

Matte Finish Fini Mat : İlk denediğim ürünlerden bir tanesi de buydu.Makyajı çok güzel bir şekilde sabitliyor, pudramsı görünümü tamamen alıyor ve mat olmasına rağmen cildi çok fazla donuklaştırmıyor. Üç farklı çeşidi bulunmakta. Benim bittikçe satın alacağım bir sprey. 

HD Pudra : Makyajı çok iyi sabitliyor, çok daha kusursuz bir görünüm sağlıyor ki ürünün gözeneklerin hafifletmesini vadediyor. Açık tenlilerde rengini belli etmeyecektir fakat esmer,buğday tenlilerde biraz daha belli edebilir.

Allık ve Bronzer Paleti : Ürün 7.8 gr. Sağ tarafta içerisinde çok hafif ışıltılar bulunan bir Bronzer sol tarafında ise yine çok hafif ışıltılar bulunan tam bir Sonbahar allığı bulunuyor. Allığı yanaklarınıza uyguladığınız da ışıltı tamamen kayboluyor,yani aşırı ışıltılı durmuyor. Çok pigmentli değil ama yoğunluğu istediğiniz kadar arttırarak kullanabilirsiniz.


Tame & Frame Tinted Brow Pomade : En son bu üründen bahsedip yazıyı bitiriyorum. Nyx'in kaş pomadı benim en sevdiğim ürünlerden bir tanesi. Plastik bir kavanozun içerisinde geliyor ve ürün 5g. 


Duruş olarak Anastasia Beverly Hills kaş pomadlarına uygun fiyatlı bir muadil arıyorsanız bu ürüne bakmanızı tavsiye ederim. Yapısı çok yumuşak ve kremsi. Bende ki rengi Chocolate. Kaşlarınızda istediğiniz yoğunluğa göre arttırabiliyorsunuz, çok doldursanız bile yapay yapay durmayan suya dayanıklı harika bir kaş ürünü bence. Özellikle suda,havuzda denedim ve akma yapmadı. Sadece rengi bir tık açıldı diyebilirim. Bu ürünü hem eyeliner, hemde krem far olarakta kullanabilirsiniz.
İçerisinde fırçası yok bunun için bir eyeliner fırçası işinizi görecektir. Fiyatı : 20,95.




İşte böyle,umarım sizler için yararlı bir paylaşım olmuştur. 

Nyx Ürünlerine www.nyxcosmetics.com.tr  Boyner mağazalarından ve Nyx mağazasından ulaşabilirsiniz.

Blogumu ve Instagram hesabımı takip ederseniz çok sevinirim. 

Sevgiler ! <3

Instagram : @makeupbyeg1
Email : makeupeg1@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

Youtube

INSTAGRAM