Mac Mineralize Moisture SPF15 Fondöten

Mart 07, 2016

Merhaba! Bugün sizlere sık ve severek kullandığım Mac Mineralize Moisture Fondoten'nden bahsedeceğim. 




Mineralize Moisture Fondoten,cilt tonunu eşitleyip kusurları kapatıyor, lakin çok belirgin kusurlarınız varsa kamufle edip uygulamanız da fayda var. 
Bu ürünün en sevdiğim özelliği, ne kadar yoğun uygularsanız uygulayın kalıp gibi durmuyor, kendini belli etmiyor. Bu fondoteni uyguladığım zaman bir çok kişiden "Cildine ne yaptın?" "Harika gözüküyor cildin" gibi iltifatlar alıyorum. 


Bende ki rengi NW20. İlk uyguladığınız da memnun kalmayabilirsiniz bir kaç dakika sonra cildinize oturuyor ve daha canlı,ışıl ışıl bir cilt hazırlıyor size. 

Adından da anlaşıldığı gibi nem veren bir ürün, fakat yağlılık hissi kesinlikle vermiyor. Kuru,Kuru-Karma,Normal ciltlilerin seveceği hatta Hassas ciltlilerin bile rahatlık kullanabileceği bir fondöten çünkü parfüm içermiyor. Yağlı ciltlerin seveceğini düşünmüyorum ama pudrayla bunu dengeleyebilirsiniz diye düşünüyorum.

Mat bir görünümden hoşlananların tercih edebileceği bir fondoten değil dediğim gibi canlı,sağlıklı bir görünüm veriyor. 

Yaz aylarından ziyade Kış aylarında kullanabileceğiniz bir ürün, Benim cildimde 7 ila 8 saat kadar dayanıyor,fakat herkeste bu rakam değişebilir. En önemli özelliği bence cildiniz de fondöten var mı yok mu anlamıyor olmanız. 

Satın almadan önce mutlaka cildinize uygulatmanızı tavsiye ederim.


Sizde benim gibi canlı,sağlıklı bir cilt görünümünü seviyorsanız bu fondöteni denemenizi tavsiye ederim.





Ürünün fiyatı : 109tl.

Bu ürünü www.maccosmetics.com.tr adresinden veya Mac Mağazalarından temin edebilirsiniz.

Beni Instagram 'da  takip etmeyi unutmayın. @makeupbyeg1  


Siz bu ürünü kullanıyor musunuz? Memnun musunuz ? 
Benimle yorumlarınızı paylaşırsanız memnun olurum.

Sevgiler! <3

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM