Maybelline The Falsises Push Up Maskara

Ocak 18, 2016

Herkese uzun bir aranından ardından Merhaba! Bunca zamandır neden yazı paylaşamadığım,aktif olamamamın tek nedeni Bloguma giriş yapamamış olmam. Blog hesabımın kapatıldığını düşündüm,girişim erişim engellendi diye düşündüm fakat tam o noktaya gelecekken kurtardım blogumu. Bu yüzden çok mutluyum,bundan sonra düzenli bir şekilde yazı paylaşacağıma dair sözümü veriyorum çünkü çok özledim.! Lafı fazla uzatmadan hemen yazıya dönüyorum.


Bir hafta önce satın aldığım Maybelline Push Up Maskarasından bahsedeceğim sizlere. Bir hafta boyunca ne kadar deneyebilmiş olmalısın diyorsunuz ki haklısınız da ama bence ilk günden kendisini belli eden bir maskara.

Herkesin beklentileri farklıdır maskaradan, Benim bir maskaradan beklentim kıvrım,hacim ve takma kirpik etkisi yaratmasıdır. Eğer sizde benimle aynı düşüncedeyseniz sizin için yararlı bir yazı olabilir diye düşünüyorum.

Öncelikle ürün Maybelline markasının diğer maskaralarından daha farklı bir şekilde karşımıza geliyor. İlk elinize aldığınız da çift taraflı bir maskara gibi gözükebilir lakin tek taraflı. Ben ambalajını sevdim,şık ve kaliteli gözüküyor diğer maskaralarına nazaran markanın.




Ürün 9,5ml ve simsiyah bir etki bırakıyor kirpiklerde,gerçekten siyah. Ürün açıldıktan 6 ay kadar kullanmış ve bitirmeniz gerekmektedir. Akma veya her hangi bir problem yaşamadım tek sorunum topaklanması,olduğundan fazla topaklanan bir ürün bunu kıvamından dolayı olduğunu düşünüyorum.Umarım ilerleyen zamanlarda bu sorun ortadan kalkar.



Fırçası fotoğraftan da anlaşıldığı gibi ince,düz ve küçük diken gibiler. Mesela en sevdiğim özelliği de diğer Maybelline maskaları gibi kalın değil , gözlere daha çok hitap ediyor ve bulaşma belki çok minimal oluyor onu da temizlediğiniz de kusursuz gözler! 


Bu maskarayı ben ünlü Makeup Artist Alp Kavasoglu ' nda keşfettim,daha sonra çok merak ettim ve satın aldım. Fiyatı oldukça uygun, bu ürünü Gratis,Watsons,Rossman ve benzeri kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 20-25 tl civarındayken indirimli daha uygun bir fiyata denk geliyor. Bulduğunuz yerde kapın derim.

Sevgiler ! :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merak ediyorum bu maskarayı kısa Zaman'da alacam 😊 Dış görünüş olaraktan çok tatlı pembe olması hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Evet dış görünüşü gerçekten çok hoş gözüküyor. Bence de tavsiye ediyorum ilk kullanım değil de 2-3 hafta sonra maskara kıvamını alıyor ve o topaklanma olayı en aza iniyor diyebilirim. Denemekten zarar gelmez diye umuyorum :) Sevgiler. <3

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM