Real Techniques Starter Set

Mart 28, 2015

Herkese Merhaba! Bugün sizlere Real Techniques 'in Starter Setinden bahsedeceğim.

Sanırım söylemem gereken ilk şey; Real Techniques fırçaları kullanım sürecinde bakteri üretimine karşı ve sentetik kıllardan üretilmiştir. Bu yüzden sağlık açısından bir sorun yoktur, gönlünüz rahat olsun.

Setin içerisinden bir çanta çıkıyor, fotoğraflamayı unutmuş olsam da internetten iyice bakabilirsiniz. Bu çanta seyahat için uygun gibi görünüyor, henüz kullanma fırsatım olmadı.

Şimdi gelelim fırçalara...Fotoğraftan da anlayacağınız gibi set 5 farklı fırçadan oluşuyor. Hangi fırça nasıl kullanılacağına geçiyorum şimdi.


Deluxe Crease Brush
Tombul diye adlandırılabilir bence, çok şirin. Bu fırça ile göz kapağınızın dış köşelerine gölge verebilirsiniz. Belki de sadece far uygulayabilirsiniz. Göz altına kapatıcı ve karıştırma fırçası olarak kullanılabileceği söylenmiş, bence bunun için yeterli bir fırça değil.Bununla en fazla gölge verilir diye düşünüyorum.Tabi bu size kalmış bir durum.

 Base Shadow Brush
Far fırçasından ziyade çok amaçlı bir fırça.Hatta bu set içinde en çok bu fırçayı seviyorum. Çünkü herşey için kullanılabilir. Karıştırma işlemi, gölge verme, kapatıcı ,baz uygulamak için kullanılabilir. Ben tüm işlemleri yapıyorum bu fırça ile. Merhaba Base Shadow!
 Son olarak bu üç fırça ile ilgili düşüncelerimden bahsedip yazıyı bitiriyorum.Sanırım bu üçlü arasında elimin tek gittiği accent brush. Neden olduğunu şimdi söyleyeceğim.

Brow Brush
Aşağıdan yukarı doğru şekillendirilmiş bir fırça, bunun avantajı kolaylıkla kaşlarınızı doldurabilirsiniz. Kalın eyeliner kullanmayı seviyorsanız belki işinize yarayabilir. Ben kendi kaşlarımı kalem ile doldurup sabitlediğim için far'a ihtiyaç duymuyorum.

Accent Brush
Base Shadow gibi bu fırça da çok amaçlı kullanılabilir. Göz pınarınızı aydınlatmak için, alt kirpiklerinize far uygulamak için kullanabilirsiniz.

Pixel-Point Eyeliner Brush
Kendisi eyeliner fırçası olarak tasarlanmış olsada bunun için yeterli bir fırça olduğunu düşünmüyorum. Eyeliner için fazla kalın -ki eğer kalın eyeliner kullanıyorsanız, sevebilirsiniz- Bununla sivilce, leke vs. üzerine pıt pıt uygulayabilirsiniz.

İşte böyle, güzel günler diliyorum hepinize. Sevgiler!
Instagram'dan takip etmeyi unutmayın :*
@makeupeg1

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM