L'oreal Paris True Match Kapatıcı

Şubat 20, 2015

Günün son yazısını L'oreal Paris True Match kapatıcı ile sonlandırıyorum.

Bu ürünü yaklaşık 1,5-2 ay önce aldım. Ve düzenli olarak kullanmama rağmen hala dibini görmedim. 
Aplikatörü sayesinde kullanımı gayet rahat ve pratik. Gün boyunca etkisi azalıyor fakat aydınlık görüntüsü olduğu gibi kalıyor.Çizgilere belki çok az bir miktar dolma yapıyor fakat uyguladıktan hemen sonra pudra ile sabitlendiğin de dolma yapmıyor. En azından bende ki sonucu. Kapatıcılığı diğer kapatıcılara göre oldukça başarılı. Asıl beni mutlu eden tarafı hem kapatıp hem aydınlık vermesi. İndirimsiz fiyatı 30-32 civarıydı sanırım. İndirimde yakalarsanız bir tane kapın derim. Benim favori ürünlerimden bir tanesi bu kapatıcıdır. :)

Güzellikle kalın:*

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM