Garnier Nem Dengesi - Loreal Paris Üç Etkili Tonik

Kasım 14, 2014



 Herkese Merhaba! :) Garnier Nem Dengesini ben çok sevdim. 24 Saat boyunca etki ediyor ayriyetten yüzü i-na-nıl-maz bir şekilde ferahlatıyor. Kokusu açısından pek bir problemim yok fakat çok keskin bir kokusu var.. Oldukça hafif bir nemlendirici. Onun dışında Rahatsız olucağınız aksi bir durum kesinlikle yok.

Yoğun bitki özlerinden oluşturulmuş,besleyiciler açısından zengin nemlendirici,cildin kaybettiği nemi kazanmasına yardımcı olur.Hafif Krem sürekli ve dengeli kullanımda cildin ihtiyacı olan neme kavuşmasını sağlar.
Cilt İhtiyacına Yönelik Etki: Mavi Nilüfer özleriyle zenginleştirilmiş nemlendirici cildinizi dengeler, taze ve yumuşak bir cildi kavuşmanızı sağlar.
Krem dokusu yağ içermez, hızlı emilir. Etki kullanım için sabah akşam yüze uygulanır.





Ve şimdidee gelelim L'oréal Paris ' in Yeni Üç Etkili Kadifemsi Toniğine.  Makyaj izlerini, kiri temizliyor ve cilt kalitesini arttırıyor. Cildi rahatlatıyor,yumuşatıyor ve pürüzleri çok güzel bir biçimde gideriyor. Kullanımı ise oldukça kolay. Sabah akşam temizlenmiş olan kuru cildinize bir pamuk yardımıyla uygulayın. Ben makyajımı temizledikten sonra toniğimi daha sonra da nemlendirici mi kullanıyorum , farkı sizde görüceksiniz. Kesinlikle tavsiye ediyorum :) Fiyatı da oldukça uygun.


You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM